مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-20بين الملل

آنکارا: تهدید به تحریم ها مشکلی را حل نمی کند


سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با اعلام احتمال از سرگرفتن مذاکرات با یونان گفت ،تهدید به تحریم ترکیه ازسوی سران اتحادیه اروپا کمکی در حل مشکلات موجود نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه روز یکشنبه گفت ترکیه و یونان به زودی ممکن است مذاکرات خود را از سربگیرند و تهدید به تحریم ترکیه ازسوی سران اتحادیه اروپا کمکی  در حل این موضوع نخواهد کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری گفت: در این مرحله وضعیت  برای آغاز مذاکرات بسیار مناسب تر شده و گفت وگوها در زمینه عملیات اکتشاف ممکن است دوباره آغاز شود.

ماه گذشته یونان و ترکیه در آستانه از سرگیری گفت وگوهای اکتشافی بودند اما  ترکیه به ناگاه تماس خود را قطع کرد و کشتی تحقیقاتی اروک ریس خود را  به آبهای مورد مناقشه در شرق دریای مدیترانه اعزام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، کالین در بخش دیگر سخنان خود گفت: تهدیدهای باج خواهانه و تحریم های ترکیه نتیجه ای نمی دهد.

سیاستمداران اروپایی باید این را بدانند.

رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه  نیز شنبه شب در توییتی با اتخاذ لحن ملایم تر گفت که ترکیه معتقد است اختلافات از طریق گفت وگو حل می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: تهدید به تحریم ها مشکلی را حل نمی کند

آنکارا: تهدید به تحریم ها مشکلی را حل نمی کند