مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-20اجتماعي

رتبه 4 کنکور انسانی: قصد دارم قاضی شوم/ روزانه 8 ساعت مطالعه داشتم


دارنده رتبه چهار کنکور سراسری گفت: از اول انتظار داشتم رتبه ای کسب کنم که بتوانم به تحصیل در دانشگاه علوم قضایی بپردازم؛ اما پتانسیل بیشتری در خود می بینم ولی همچنان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه علوم قضایی هستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمینی شهر، بامداد امروز نتایج کنکور سرا سری سال 99 اعلام شد؛ کنکوری که برگزاری آن با توجه به شیوع بیماری به گوش می رسید برگزاری این آزمون را در هاله ای از ابهام قرار می داد اما به هر ترتیب کنکور امسال با هر فراز نشیبی که داشت برگزار شد؛ اما نکته قابل توجه درخشش دانش آموزان استان در کنکور 99 است؛ یکی از درخشان ترین نتایج را محسن سیاه مرد فرزند علی از شهرستان خمینی شهر کسب کرد.

 محسن سیاه مرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در خمینی شهر اظهار داشت: به لطف خدا، حمایت خانواده، معلمان، دوستان و تلاش های مستمر خود توانسته ام در کنکور سراسری به موفقیت بزرگی دست پیدا کنم.

 وی ادامه داد: خوشبختانه امسال با لطف خداوند و تلاش و پشتکار زیاد توانستم رتبه 4 رشته علوم انسانی را کسب کنم؛ یک سال تنها به مطالعه کتب علوم انسانی پرداختم و در این یک سال خود معلم خود بودم که در این مدت به صورت ویژه خانواده به من کمک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 4 کنکور انسانی: قصد دارم قاضی شوم/ روزانه 8 ساعت مطالعه داشتم

رتبه 4 کنکور انسانی: قصد دارم قاضی شوم/ روزانه 8 ساعت مطالعه داشتم