مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-20سياسي

اهمیت رعایت اخلاق کسب و کار اکنون بیش از هر زمانی است


عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس گفت: در شرایطی که اقتصاد وضعیت مناسبی ندارد و فعالان اقتصادی و بنگاه ها در شرایط سختی قرار دارند، - ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس گفت: در شرایطی که اقتصاد وضعیت مناسبی ندارد و فعالان اقتصادی و بنگاه ها در شرایط سختی قرار دارند، باید مسائل اخلاقی در حوزه کسب و کار بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

صلاح الدین ایزدفر در جلسه کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس که به صورت وبینار برگزار شد، بیان کرد: اخلاق در کسب و کار در همه دوران ها یه عنوان یک مسأله مهم مطرح بوده و شواهد گواه این است که رعایت اصول اخلاقی در فعالان و یا بنگاه های اقتصادی با عملکرد و مسایل مالی شرکت ها ارتباط مستقیم و مثبت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، ایزدفر افزود: یکی از اهداف ما در کمیسیون اخلاق کسب و کار توجه، توسعه و بسط فرهنگ مهربانی و روابط انسانی توام با محبت بین عوامل کار و تولید است.

ایزدفر با تاکید بر اینکه بنگاه های اقتصادی باید نسبت به تضمین های اخلاقی بیشتر دقت کنند، گفت: امروزه ارزش های اخلاقی و مسئولیت اجتماعی از شاخص های مهم در دنیای کسب و کار است که بنگاه های اقتصادی در یک رقابت سالم تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت رعایت اخلاق کسب و کار اکنون بیش از هر زمانی است

اهمیت رعایت اخلاق کسب و کار اکنون بیش از هر زمانی است