مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-20سياسي

راهپیمایی اربعین از دستور کار خارج شده است


استاندار فارس اعلام کرد که اگرچه ستاد اربعین حسینی این استان از آمادگی کامل برای برگزاری مراسم این ایام برخوردار است اما در تبعیت از فرامین رهبری و ستاد ملی مبارزه با کرونا، - ایسنا/فارس استاندار فارس اعلام کرد که اگرچه ستاد اربعین حسینی این استان از آمادگی کامل برای برگزاری مراسم این ایام برخوردار است اما در تبعیت از فرامین رهبری و ستاد ملی مبارزه با کرونا، این موضوع از دستور کار خارج شده است.

عنایت الله رحیمی عصر یکشنبه 30 شهریور در جلسه ستاد اربعین حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بیان کرد: مردم ایران در همه مراسمات، تجمعات و عزادارای ها شور و شعور را با هم به منصه ظهور رسانده اند و قطعا در ایام پیش رو هم به همین شکل ادامه خواهند داد.

او با بیان اینکه با فراگیری بیماری کرونا، سلامت شهروندان برای نظام و دولت از اهمیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: رعایت حقوق کشور همسایه مبنی بر نپذیرفتن زوار در اربعین حسینی از مواردی است که باید مدنظر همه شهروندان قرار گیرد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه به تصمیم کشور عراق احترام گذاشت، خاطرنشان کرد: در برگزاری مراسم اربعین باید به مصوبات ستاد ملی مبارزه و ستاد اربعین حسینی رجوع و آنها را اجرایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین از دستور کار خارج شده است

راهپیمایی اربعین از دستور کار خارج شده است