مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-20سياسي

اجرای 500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در سوادکوه


فرمانده سپاه سوادکوه با اشاره به اجرای 500 ویژه برنامه دفاع مقدس در شهرستان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی حماسه های این دوران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سیدموسی حسین نژاد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه به مناسب هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه جبهه غرب با پیروزی انقلاب اسلامی احساس کردند که هیمنه پوشالی شان در معرض آسیب قرار گرفت و با وحشت و دلهره در برابر آن صف آرایی کردند، هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بازخوانی دوران دفاع مقدس برای آنها که آن دوران را ندیده اند و بررسی فرایندی که منجر به چنین نتایجی شد، دانست و افزود: دشمن حتی اکنون هم در بازخوانی آن دوران مضطرب شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به سخن سردار شهید سلیمانی مبنی بر اینکه از دل بحران ها فرصت ها کشف می شود، خاطرنشان کرد: ما به برکت دفاع مقدس، فرصت ها را احصا کردیم و اکنون انقلاب اسلامی در موضع بالا با جبهه استکبار صحبت می کند و این جز با بهره گیری از تفکر بسیجی و عاشورایی ممکن نبود.

این مسئول با بیان اینکه بلوک غرب و شرب با شکل گیری هر انقلابی که ماهیت دینی داشت مخالف بودند، گفت: انقلاب ما در ذات خود اسلامی، استکبارستیز و مردمی بود و این امر مانعی اساسی برای تشکیل هژمونی قدرت آنها بود و همین امر عامل مخالف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در سوادکوه

اجرای 500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در سوادکوه