مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-20سياسي

گسترش فعالیت صنایع تبدیلی و شیوه های مدرن کشاورزی ضرورت است


استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت گسترش فعالیت صنایع تبدیلی و شیوه های مدرن کشاورزی، گفت: باید از پتانسیل های حوزه کشاورزی بهره گیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا ارسال دارو را به ایران منع کردند، گفت: همچون دوران هشت ساله دفاع مقدس شاهد ایثارگری و فداکاری کادر درمان در راستای حفظ سلامت جامعه و تلاش های گروه های جهادی و کمک های مومنانه مردم شایسته تقدیر است.

زارع با تأکید بر اینکه در سایه وحدت و همدلی ملت ایران برنامه های دولت تدبیر و امید و نیز راهبردهای توسعه محور استان گیلان با تلاشی مضاعف در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: انتظار می رود فرمانداران طرح های نیمه تمام شهرستان ها را پایش کرده و جدیت لازم برای بهره برداری پروژه های خدماتی و عمرانی صورت گیرد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه فراهم کردن شرایط لازم برای ایجاد فرصت های شغلی جدید وظیفه سنگینی برای دستگاه های اجرایی است، افزود: آستانه اشرفیه پتانسیل های زیادی در بخش های کشاورزی و گردشگری دارد که قابل استفاده است.

وی گسترش فعالیت صنایع تبدیلی و شیوه های مدرن کشاورزی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی نیز در اولویت کاری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فعالیت صنایع تبدیلی و شیوه های مدرن کشاورزی ضرورت است

گسترش فعالیت صنایع تبدیلی و شیوه های مدرن کشاورزی ضرورت است