مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-20اقتصادي

افزایش 45 درصدی زیربنای آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه


رییس دانشگاه رازی کرمانشاه از افزایش 45 درصدی زیربنای آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آماده ارائه آموزش دروس به صورت مجازی است و امکان ادامه تحصیل و فرایند آموزشی را برای دانشجویان فراهم کرده است.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه با تاکید بر فراهم بودن امکان ارائه خدمات در فضای وب، گفت: 240 فرآیند کاری در دانشگاه رازی وجود دارد که تلاش کرده ایم تا حد امکان زمینه ارائه این فرآیندها را با هدف به حداقل رساندن ترددها، بالا بردن شفافیت و ارائه خدمات کنترل شده در فضای وب فراهم کنیم.

به گفته اعلمی آل آقا، طی سال های اخیر بیش از 200 سامانه در دانشگاه رازی فعال شده است که موجب ارتقا شاخص های ارائه خدمات در دانشگاه رازی می شود.

وی با اشاره به فعالیت های حوزه پژوهش دانشگاه رازی، گفت: طی 6 ماهه گذشته، کنفرانس فیزیک ایران با حضور اساتید برجسته و دانشمندان فیزیک از سراسر دنیا و کنفرانس تاریخ توسط دانشگاه رازی در فضای مجازی برگزار شد و نیز پایگاه تحلیلی خبری تحت عنوان نامه فرهنگ رازی در در فضای وب ایجاد شده است.

اعلمی آل آقا با بیان اینکه دانشگاه رازی یک دانشگاه اخلاق محور و پیشرو در تحقق جامعه دانش بنیان است، بر همکاری مشترک دانشگاه و صنعت در جهت مقابله با تحریم ها و رفاه اقتصادی مردم تاکید کرد و گفت: یکی از طرح هایی که دیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی زیربنای آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه

افزایش 45 درصدی زیربنای آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه