مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-20سياسي

حضور فعال و انقلابی در نبرد اقتصادی وظیفه دانشگاهیان به ویژه اساتید است


رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران گفت: دشمن کمر همت بسته تا با ایجاد تحریم و اخلال در نظام اقتصادی، کشور را دچار ضعف کند، لذا وظیفه دانشگاهیان به ویژه اساتید حضور فعال و انقلابی در عرصه نبرد اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلیل دارا رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران در جلسه معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه دفاع ملی گفت: امروز اساتید بسیجی ما باید همان کاری را بکنند که دانشگاهیان رزمنده ما در هشت سال دفاع مقدس کردند و آن مقهور کردن دشمن است.

 دارا با بیان اینکه جنگ امروز ما اقتصادی است و اساتید پیش قراولان این کارزارند، افزود: دشمن کمر همت بسته است با ایجاد تحریم و اخلال در نظام اقتصادی، کشور را دچار ضعف کند لذا وظیفه دانشگاهیان به ویژه اساتید حضور فعال و انقلابی در عرصه نبرد اقتصادی است.

وی تاسیس گروه های حل مسئله و ماموریت محور دانشگاه های تهران را در راستای حل مشکلات جامعه علی الخصوص مشکلات اقتصادی دانست و تاکید کرد: این ظرفیت نخبگی که نتیجه و محصول گفتمان انقلاب اسلامی است باید در جهت خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته شود.

دارا تفکر راهبردی دانشگاه دفاع ملی نسبت به موضوعات کشور را ظرفیت خوبی برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و در این زمینه بر استفاده اساتید دانشگاه در تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال و انقلابی در نبرد اقتصادی وظیفه دانشگاهیان به ویژه اساتید است

حضور فعال و انقلابی در نبرد اقتصادی وظیفه دانشگاهیان به ویژه اساتید است