مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-20فرهنگي

«خورشید» در میان 20 فیلم برتر نظرسنجی هالیوود ریپورتر


منتقدان نشریه هالیوود ریپورتر فهرست 20 فیلم برتر دو جشنواره مهم ونیز و تورنتو را با حضور فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی منتشر کردند.

- خورشید در میان 20 فیلم برتر نظرسنجی "هالیوود ریپورتر" منتقدان نشریه هالیوود ریپورتر فهرست 20 فیلم برتر دو جشنواره مهم ونیز و تورنتو را با حضور فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منتقدان سینمایی هالیوود ریپورتر از جمله دیوید رونی ، جوردن مینتزر ، استیون دالتون ، شِری لیندن ، بوید ون هویه یج و دبورا یانگ 20 فیلم برتر به نمایش گذاشته شده در دو جشنواره مهم ونیز و تورنتو را انتخاب کردند که در این میان نام فیلم خورشید مجید مجیدی از سینمای ایران که در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره ونیز به نمایش در آمد به چشم می خورد.

فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی اولین نمایش بین المللی خود را در بخش رقابتی هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد و در نهایت روح الله زمانی توانست جایزه جایزه مارچلو ماسترویانی ویژه بهترین بازیگران نوظهور جشنواره را از از آن خود کند.

مجیدی برای ساخت فیلم جدیدش جایزه جنبی فانوس جادیی انجمن ملی C.

G.

S را نیز از جشنواره ونیز دریافت کرد.

دیگر فیلم های حاضر در فهرست 20 فیلم برتر هفتاد و هفتمین جشنواره ونیز و چهل و پنجمین جشنواره فیلم تورنتو عبارتند از: مستند 76 روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خورشید» در میان 20 فیلم برتر نظرسنجی هالیوود ریپورتر

«خورشید» در میان 20 فیلم برتر نظرسنجی هالیوود ریپورتر