مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-20سياسي

جنگ نیابتی در منطقه شکست خورده است/اجرای 2 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داده ظرفیت درگیری در چند جبهه را دارد و به دشمنان ثابت شده که جنگ نیابتی در منطقه شکست خورده است.

- اصفهان - فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: دشمن باید بداند جمهوری اسلامی ایران نشان داده ظرفیت درگیری در چند جبهه را دارد و ثابت شده که جنگ نیابتی در منطقه شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا ظهر یکشنبه در نشست خبری که در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک این هفته با بیان اینکه آرایش جنگی دشمن علیه کشور ترکیبی شده است، اظهار داشت: در شرایط فعلی باید از دفاع مقدس برای پیروزی در این جنگ و غلبه بر شرایط فعلی الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه در آغازین روزهای دفاع مقدس رزمندگان حاضر در خط مقدم با حداقل امکانات و تجهیزات مردانه ایستادند و از مرزهای کشور دفاع کردند، افزود: افتخار امروز ما با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی تربیت نسل جوان و انقلابی است که با الگو گرفتن از امام بزرگوارمان در دفاع از کشور جان فشانی های زیادی را داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: شکوفا شدن استعدادهای نهفته جوانان ایران نیز از دیگر برکات هشت سال دفاع مقدس است که حاصل آن را روز به روز با بهره برداری از دستاوردهای جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ نیابتی در منطقه شکست خورده است/اجرای 2 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس

جنگ نیابتی در منطقه شکست خورده است/اجرای 2 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس