مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-20سياسي

لزوم توجه به مسائل و مشکلات مبلغان در روستاهای استان همدان


امام جمعه همدان بر لزوم توجه به مسائل و مشکلات مبلغان در روستاهای استان همدان تاکید کرد و گفت: تنظیم اطلس روستاهای استان همدان در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر یکشنبه در نشست ائمه جمعه استان همدان با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات به صورت هدفمند، اظهار کرد: جلسات باید دارای خروجی لازم و مناسب باشد که این اتفاق نیز با مشخص بودن دستور کار جلسات محقق خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای تبلیغ در همدان عنوان کرد: شورای تبلیغ استان همدان هر هفته با حضور شخصیت های حقوقی و حقیقی مرتبط با عرصه تبلیغ و روحانیت برگزار می شود و دستاوردهای خوبی هم در این مدت به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: دیدار با روحانیون مستقر در شهرستان های استان، تنظیم اطلس روستاهای استان و احصا اطلاعات و مشکلات کلی روستاها از نظر حضور مبلغ و روحانی، از جمله اقداماتی است که در این شورا صورت گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مسائل و مشکلات مبلغان به خصوص در روستاها، عنوان کرد: همکاری های خوبی در این مدت با وجود شورای تبلیغ در همدان شاهد بوده ایم و لذا این شورا را باید، شورایی با برکت بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به مسائل و مشکلات مبلغان در روستاهای استان همدان

لزوم توجه به مسائل و مشکلات مبلغان در روستاهای استان همدان