مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-20سياسي

فرهنگ دفاع مقدس تنها راه حل مشکلات است


فرمانده سپاه تویسرکان از برگزاری بیش از 70 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: فرهنگ دفاع مقدس تنها راه حل مشکلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، مرتضی سیاهوشی بعد از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه هفته دفاع مقدس را یادآور مجاهدت ها و ایثارگری های فرزندان ایران زمین در برابر تجاوز عراق دانست و اظهار کرد: دوره بی نظیر هشت سال دفاع مقدس به واسطه عوامل معنوی و مذهبی، روحیات مبتنی بر وحدت ملی، رهبری امام راحل و ایستادگی و مقاومت رزمندگان در برابر حزب بعث در تاریخ افتخارآفرین ملت ایران خلق و ثبت شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس دریایی از معارف است که با بکارگیری این ذخیره ارزشمند می توان مشکلات کشور را در همه حوزه ها حل کرد افزود: دفاع مقدس ایران نظیر ندارد، در حوزه صنایع دفاعی چون از فرهنگ دفاع مقدس بهره بردیم موفق و سربلند بودیم چراکه فرهنگ حاکم بر آن فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان موضع گیری شفاف و صریح روز گذشته فرمانده سپاه پاسداران در مقابل استکبار جهانی را برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: امروز تنها راه مقابله با ترفندهای نرم فرهنگی و اعتقادی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دفاع مقدس تنها راه حل مشکلات است

فرهنگ دفاع مقدس تنها راه حل مشکلات است