مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-20سياسي

ستاد ملی کرونا اجازه اعزام موکب سلامت به عراق را نداد


با نپذیرفتن زائر خارجی از سوی عراق، پیشنهاد اعزام موکب سلامت به عراق برای ارائه خدمات بهداشتی به زوار اربعین مطرح شد که در نهایت ستاد مرکزی اربعین با دستور ستاد مبارزه با اربعین مجوز حضور موکب های سلامت به عراق را نداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با تصمیم عراق برای نپذیرفتن زائر خارجی در ایام اربعین، کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین که زیر نظر ستاد بازسزی عتبات فعالی دارد، تصمیم گرفت تا موکب هایی را در حوزه سلامت به عراق اعزام کند که مذاکراتی نیز در این زمینه انجام شد و قرار بود در صورت موافقت طرف عراقی این موکب ها به عراق اعزام شوند.

یوسف افضلی، دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با بیان اینکه موکب هایی در حوزه سلامت آماده ارائه خدمات زوار اربعین بود، اظهار داشت: ما اعلام آمادگی کردیم تا 500 موکب را در صورت موافقت عراق در ایام اربعین به این کشور اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه امروز اعزام موکب در حوزه سلامت نیز لغو شد، افزود: با دستور ستاد مرکزی اربعین و با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا، امسال هیچ موکب ایرانی به عراق اعزام نخواهد شد و به این ترتیب حتی موکب سلامت نیز به عراق اعزام نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی کرونا اجازه اعزام موکب سلامت به عراق را نداد

ستاد ملی کرونا اجازه اعزام موکب سلامت به عراق را نداد