مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-20بين الملل

فؤاد حسین: دخالت در امور داخلی عراق به یک فاجعه در منطقه می انجامد


وزیر امور خارجه عراق، تأکید کرد که عدم دخالت در امور داخلی، یک اصل در روابط همه کشورها با یکدیگر است و عراق هم در چارچوب همین اصل تلاش می کند.

- وزیر امور خارجه عراق، تأکید کرد که عدم دخالت در امور داخلی، یک اصل در روابط همه کشورها با یکدیگر است و عراق هم در چارچوب همین اصل تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فؤاد حسین، وزیر امور خارجه عراق در مصاحبه با روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط که در پاریس انجام شد، تأکید کرد که یکی از اهداف سفر اروپایی اش علاوه بر تقویت روابط اقتصادی، بررسی اوضاع امنیتی و سیاسی عراق و منطقه و دعوت از اعزام ناظران اروپایی برای انتخابات عراق در ژوئن آینده و همچنین هماهنگی های لازم برای سفر نخست وزیر عراق به پاریس در اواسط ماه اکتبر بوده است.

حسین تأکید کرد که یکی از موضوعات مهمی که وی دنبال می کند موضوع خانواده های تروریست های داعش در زندان های عراق و سوریه است و افزود که این مساله ابعاد پیچیده ای پیدا کرده و به یک معضل حقوقی تبدیل شده است و عراق به تنهایی نمی تواند مسؤولیت و هزینه های این زندانیان را بر عهده بگیرد.

او رابطه با عربستان سعودی را موضوعی مهم برای عراق دانست و تأکید کرد که به زودی سفری به ریاض خواهد داشت و افزود که عراق و عربستان با جدیت در پی ایجاد روابط تجاری و اقتصادی و برقراری شبکه منافع مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فؤاد حسین: دخالت در امور داخلی عراق به یک فاجعه در منطقه می انجامد

فؤاد حسین: دخالت در امور داخلی عراق به یک فاجعه در منطقه می انجامد