مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-20بين الملل

«شیخ اکرم الکعبی» خون خواه ژنرال سلیمانی است


اندیشکده CEP در گزارشی درباره دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء، وی را خون خواه شهید سلیمانی و دشمن علنی ایالات متحده معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، اندیشکده آمریکایی موسوم به پروژه ضد افراط گرایی (CEP) که در زمره اندیشکده های معاند و ضد محور مقاومت شناخته می شود؛ طی گزارشی به معرفی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء پرداخته است.

بر اساس این گزارش، وب سایت CEP با ایجاد پروفایلی در مورد شیخ اکرم الکعبی ، وی را چنین معرفی کرده است: دبیرکل جنبش نُجَباء از نزدیکترین چهره های عراقی به ایران و حزب الله لبنان است که نیروهای تابع خود را به کمک سوریه و همچنین خط مقدم نبرد علیه داعش فرستاد.

به نوشته پایگاه اینترنتی پروژه ضد افراط گرایی ، تصاویری از دبیرکل نُجَباء در کنار سیدحسن نصرالله و ژنرال قاسم سلیمانی منتشر شده که نشان دهنده ارتباط صمیمانه وی با حزب الله و سپاه پاسداران است.

اکنون نُجَباء در محافظت از خط تأمین تهران دمشق به ایران کمک می کند و همزمان، تیپ آزادسازی جولان را در مرز اسراییل تشکیل داده است.

گزارش مزبور خاطرنشان کرد: الکعبی یکی از فرماندهان قدیمی جیش المهدی است که بعد از سال 2003 تحت آموزش های حزب الله لبنان، حملات متعددی را علیه نظامیان آمریکایی سازمان دهی و هدایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شیخ اکرم الکعبی» خون خواه ژنرال سلیمانی است

«شیخ اکرم الکعبی» خون خواه ژنرال سلیمانی است