مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-20اقتصادي

افتتاح اولین آب شیرین کن روستایی در شهرستان دشتی


نخستین پروژه آب شیرین کن روستایی در روستای لاورساحلی دشتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به ظرفیت 600 مترمکعب افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در آیین افتتاح سه طرح آبرسانی در استان در قالب پویش #الف - ب - ایران اظهار داشت: نخستین پروژه آب شیرین کن روستایی در روستای لاورساحلی دشتی  با سرمایه گذاری بخش خصوصی به ظرفیت 600 مترمکعب راه اندازی شده است.

استاندار بوشهر افزود: به دلیل شرایط خاص استان بوشهر نزدیک به 10 درصد منابع آبی متعلق به استان و 90 درصد وابسته به استان های هم جوار بودیم اما با کارهایی که در دو سال گذشته انجام شد، تا پایان دولت انتظار می رود 50 درصد از آب استان در درون استان تأمین شود.

وی تصریح کرد: مردم استان بوشهر در کنار آب های نیلگون خلیج فارس قرار داشتند اما از نظر تأمین آب در مضیقه بودند و این امر منجر به ترک روستاها شده بود و استان بوشهر تنها مرکز استانی بود که آب آن جیره بندی بود.

گراوند یادآور شد: این مسئله باعث شده که مردم در استانی که پایتخت انرژی کشور بود با مشکلاتی روبرو شوند که این نگرانی با همت برای برطرف کردن مشکل آبرسانی استان جای تقدیر دارد و امید می رود تا پایان دولت تدبیر و امید با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا اتفاقات مهمی در استان در بخش آبرسانی رخ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین آب شیرین کن روستایی در شهرستان دشتی

افتتاح اولین آب شیرین کن روستایی در شهرستان دشتی