مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-20اقتصادي

دلالی و واسطه گری در بدنه تأمین و توزیع نهاده وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز مدیرعامل اتحادیه تعاونی عشایری دامداران متحرک در نشست خبری از مشکلات تأمین نهاده های دامی و اختصاص ارز برای واردات این محصولات انتقاد کرد و گفت: - فضل خرم با بیان اینکه اتحادیه های تولید 6 ماه است در صف تخصیص ارز برای واردات خوراک دام مانده اند، گفت:، اما واردکنندگانی هستند که ارز آن ها به سرعت اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز مدیرعامل اتحادیه تعاونی عشایری دامداران متحرک در نشست خبری از مشکلات تأمین نهاده های دامی و اختصاص ارز برای واردات این محصولات انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در طی ماه های گذشته، دامداران با مشکلات زیادی در تأمین خوراک مواجه هستند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در توزیع و واردات وجود دارد، گفت: ارز برای واردات تخصیص نمی دهند، به عنوان مثال؛ برای واردات 9 هزار تن، شش ماه است در صف اختصاص ارز مانده ایم، اما واسطه هایی هستند که به راحتی فرایند اختصاص ارز را سپری می کنند.

وی با بیان اینکه دلالی و واسطه گری در بدنه تأمین و توزیع نهاده وجود دارد، گفت: این واسطه ها پیشنهاداتی به واردکنندگان می دهند که در ازای آن، روند اختصاص ارز را تسهیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالی و واسطه گری در بدنه تأمین و توزیع نهاده وجود دارد

دلالی و واسطه گری در بدنه تأمین و توزیع نهاده وجود دارد