مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-20بين الملل

آیا کویت هم با اسراییل صلح می کند؟


پس از اعلام عادی سازی روابط میان اسراییل با بحرین و امارات، رییس جمهور آمریکا که از این مساله به عنوان ابزاری تبلیغاتی برای انتخابات نوامبر بهره می جوید مدعی شد در آینده 7 الی 8 کشور دیگر به این توافق میپیوندند و مدعی شد کویت هم به این مساله تمایل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در همین رابطه مرکز اطلاع رسانی فلسطین در تحلیلی در این باره به بررسی این ادعا و این که در نهایت کویت به قطار عادی سازی روابط میان کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی میپیوندد یا خیر پرداخته و نوشت: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در جریان استقبال از شیخ ناصر صباح احمد صباح پسر بزرگ امیر کویت در کاخ سفید اظهار داشت که کویتی‌ها در قبال آنچه در خاورمیانه اتفاق افتاده است، شور و اشتیاق دارند.

ترامپ با اینکه مدعی شده ممکن است کویت هم خیلی سریع به جریانی که در خاورمیانه در حال شکل‌گیری است (اشاره به توافق بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی) ملحق شود، اما صراحتا از صلح با اسراییل سخنی نگفته و اشاره‌ای به این مساله نداشته است.

وی با اشاره به عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی تاکید کرد که کسی فکرش را نمی‌کرد چنین کاری شدنی باشد، اما همانند تکه‌های پازل این کار خیلی راحت صورت گرفت! اما ادعاهای ترامپ در حالی مطرح می‌شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کویت هم با اسراییل صلح می کند؟

آیا کویت هم با اسراییل صلح می کند؟