مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-20اجتماعي

رتبه 5 کنکور: دانش آموزان باید به سمت علاقه خود بروند


رتبه پنج کنکور سراسری در گروه زبان با بیان اینکه روزانه بین 10 تا 12 ساعت به طورجدی درس می خواندم، گفت: در هیچ یک از کلاس های کنکور شرکت نکرده و تنها از آموزش معلمان در مدرسه و کلاس های مدرسه بهره مند شدم.

- صدرا فدایی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان، با اشاره به فرایند مطالعه در سه سال پایان دبیرستان و آمادگی برای کنکور 99 اظهار کرد: از اواخر سال دهم به طورجدی، خود را برای کنکور سراسری در گروه تجربی و زبان آماده می کردم.

وی با بیان اینکه روزانه بین 10 تا 12 ساعت به طورجدی درس می خواندم، گفت: در هیچ یک از کلاس های کنکور شرکت نکرده و تنها از آموزش معلمان در مدرسه و کلاس های مدرسه بهره مند شدم.

رتبه پنج کنکور سراسری در گروه زبان با اشاره به شرایط در اوایل برای من تأثیر منفی داشت و با دیدن بازده خود حس می کردم که ضعیف تر شدم اما با تلاش مضاعف خود را به حالت قبلی برگرداندم.

فدایی با بیان اینکه در رشته تجربی نیز رتبه 117 را کسب کرده است، افزود: به احتمال قوی برای ادامه تحصیل رشته تجربی و پزشکی را ادامه خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به سمت علاقه خود بروند تا راه خود را پیدا کنند، افزود: دانش آموز باید بر طبق علاقه خود درس بخواند و با فشار و اصرار دیگران هیچ وقت موفق نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 5 کنکور: دانش آموزان باید به سمت علاقه خود بروند

رتبه 5 کنکور: دانش آموزان باید به سمت علاقه خود بروند