مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-20اقتصادي

17 روستای قم از آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند


همزمان با هفته بیست و یکم پویش ملی هرهفته_الف_ب_ایران و با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو طرح آبرسانی به 17 روستای استان قم به بهره برداری رسید.

- ایسنا/قم همزمان با هفته بیست و یکم پویش ملی هرهفته_الف_ب_ایران و با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو طرح آبرسانی به 17 روستای استان قم به بهره برداری رسید.

دکتر علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در آیین افتتاحیه این طرح ها که همزمان با بهره برداری از طرح های آبرسانی به 400 روستای کشور و با حضور ویدئو کنفرانسی دکتر ارکانیان وزیر نیرو صورت گرفت، با قدردانی از توجه ویژه وزارت نیرو به طرح های آبرسانی روستایی گفت: امروز سه مجتمع آبرسانی شهدای کهک در بخش کهک، شهید علیمحمدی در بخش جعفرآباد و قاهان در بخش خلجستان وارد مدار بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این مجتمع ها 17 روستای استان قم با جمعیتی بالغ بر 14 هزار و 600 نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند اظهار داشت: تأمین آب شرب سالم و بهداشتی از منابع پایدار همواره یکی از مهم ترین دغدغه های مردم این منطقه به شمار می رود که با افتتاح این پروژه ها تا حدود زیادی این مشکل برطرف می شود.

دکتر صادق پور خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه ها 5 ایستگاه پمپاژ، 17 کیلومتر خط انتقال و حدود 4 هزار مترمکعب مخزن، با کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 روستای قم از آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند

17 روستای قم از آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند