مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-20اقتصادي

تمام خودروهای رامک خودرو ترخیص شد/ گمرک هیچ مسئولیتی ندارد


آن طور که مسوولان گمرک ایران اعلام کردند، در حال حاضر تمامی خودروهای رامک خودرو از انبارهای گمرک تخلیه شده و در اختیار پلیس فاتب و مرجع قضایی برای پیگیری های بعدی قرار گرفته است و دیگر گمرک هیچ مسئولیتی در قبال خودروهای این شرکت ندارد.

- آن طور که مسوولان گمرک ایران اعلام کردند، در حال حاضر تمامی خودروهای رامک خودرو از انبارهای گمرک تخلیه شده و در اختیار پلیس فاتب و مرجع قضایی برای پیگیری های بعدی قرار گرفته است و دیگر گمرک هیچ مسئولیتی در قبال خودروهای این شرکت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از حدود 12 هزار و 261 خودرویی که طی سال های گذشته وارد شد و در جریان تغییر شرایط ارزی یا ضوابط واردات خودرو که از مهمترین آنها ممنوعیت سفارش و واردات خودرو قرار گرفت، حدود 670 دستگاه مربوط به شرکت رامک خودرو بود که بعد از ثبت نام های که این شرکت انجام داد خودروهای آن درگیر حواشی خودروهای وارداتی شد.

طی دو سال گذشته براساس مصوبات دولت طی چهار مرحله فرصت تعیین شد تا صاحبان خودروهای وارداتی بتوانند براساس شرایط تعریف شده با انجام تشریفات گمرکی خودروهای خود را ترخیص کند.

در این بین تعدادی که نزدیک به 2500 دستگاه بود دارای پرونده قضایی بودند که مشروط به صدور کم قطعی برائت امکان ترخیص داشتند که خودروهای رامک خودرو نیز دراین گروه قرار می گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام خودروهای رامک خودرو ترخیص شد/ گمرک هیچ مسئولیتی ندارد

تمام خودروهای رامک خودرو ترخیص شد/ گمرک هیچ مسئولیتی ندارد