مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-20سياسي

تصویب طرح الزام شهرداری به ایجاد سامانه رمزینه برای میراث فرهنگی


کلیات طرح «الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه و تهیه رمزینه پاسخ سریع (QR code) برای میراث فرهنگی و طبیعی ملموس غیرمنقول و مکان رویدادهای شهر تهران» در جلسه امروز شورای شهر به تصویب رسید.

- کلیات طرح الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه و تهیه رمزینه پاسخ سریع (QR code) برای میراث فرهنگی و طبیعی ملموس غیرمنقول و مکان رویدادهای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهاره آروین در دویست و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در مخالفت با کلیات طرح الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه و تهیه رمزینه پاسخ سریع (QR code) برای میراث فرهنگی و طبیعی ملموس غیرمنقول و مکان رویدادهای شهر تهران گفت: اگر قرار است میراث شهر را معرفی کنیم نیازی به رمزینه کد وجود ندارد.

حتی اگر بخواهیم یک شعبه بانک را معرفی کنیم، اینترنت بستر مناسب تری برای آن به حساب می آید.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: در حال حاضر همه چیز در بستر اینترنت وجود دارد و ایجاد کد QR برای نقاط مختلف شهر ارزش افزوده ای ایجاد نمی کند.

اما اگر می خواهیم در معرفی این آثار به اقشاری مثل سالمندان که از تلفن هوشمند برخوردار نیستند یا با استفاده از آن آشنایی ندارند کمکی کنیم، بایستی درجهت محتوای چندرسانه ای تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح الزام شهرداری به ایجاد سامانه رمزینه برای میراث فرهنگی

تصویب طرح الزام شهرداری به ایجاد سامانه رمزینه برای میراث فرهنگی