مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-20سياسي

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به خانواده های ایثارگران همزمان با هفته دفاع مقدس


رییس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به خانواده های شهدا، رزمندگان و ایثارگران استان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به خانواده های شهدا، رزمندگان و ایثارگران استان خبر داد.

تقی مبینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هیات مدیره کانون وکلای چهارمحال و بختیاری مصوب کرده است که به مناسبت آغاز سالگرد جنگ تحمیلی و به پاس تکریم شان شهدا، رزمندگان و ایثارگران هشت سال حماسه دفاع مقدس و نیز مدافعان حرم، وکلای عضو این کانون در طول هفته دفاع مقدس از تاریخ 31 شهریورماه لغایت 6 مهرماه به کلیه رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و خانواده های آنان که مشکلات حقوقی داشته، مشاوره رایگان ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه علاوه بر آن که 30 درصد از وکلای عضو کانون از رزمندگان و ایثارگران هستند 70 درصد دیگر نیز از متعهدترین وکلای کشور بوده و مایه فخر و مباهات مردم و جامعه حقوقی هستند.

رییس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این کانون وکلای دادگستری چهارمحال و بختیاری آمادگی خود را برای ارائه یک سال خدمات و مشاوره حقوقی رایگان به کادر درمان و سلامت استان که درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند اعلام کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به خانواده های ایثارگران همزمان با هفته دفاع مقدس

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به خانواده های ایثارگران همزمان با هفته دفاع مقدس