مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-20سياسي

حرکت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در کرج


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امروز ایثارگران استان البرز از حرکت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در سطح شهر کرج خبر داد.

- امیرحسین دانشی کهن در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روز پنج شنبه سوم مهرماه به نام روز شهدا نام گذاری شده است، اظهار کرد: به همین مناسبت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در ساعت 9 صبح از تالار نژاد فلاح به صورت ستونی و با رعایت پروتکل های بهداشتی به سمت میدان کرج حرکت می کند.

وی با بیان اینکه جانبازان و پرستاران در میدان کرج به این کاروان ملحق می شوند، تصریح کرد: جمع حاضر بعد از آن به سمت میدان سپاه حرکت کرده و نماز جماعت را در سپاه البرز به جا می آورند و در ساعت 13:30 به سمت گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) می روند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امروز ایثارگران استان البرز با بیان اینکه مراسم گل باران مزار شهدا با حضور مسئولان و مدیران استان برگزار خواهد شد، مطرح کرد: مزار شهدا توسط بالگرد گل باران می شود، همچنین در پارک تنیس برنامه های فرهنگی و هنری برگزار شده و کاروانی که به امامزاده محمد (ع) رفته است بعد از اتمام مراسم به پارک تنیس می آید.

وی متذکر شد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی در پارک تنیس به مدت یک هفته برگزار می شود که شامل غرفه های فرهنگی در حوزه ایثار و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در کرج

حرکت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در کرج