مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:502020-09-20سياسي

مدیران خراسان شمالی از برگزاری جلسات متعدد و بی حاصل خودداری کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بسیاری از مردم گلایه می کنند که مدیران در زمان اداری همواره در جلسه هستند لذا باید در برگزاری جلسات متعدد که گاهی بی حاصل نیز است، - خودداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در جشنواره شهید رجایی خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، خدمات شهیدان باهنر و رجایی را نمونه صحیح خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: مدیریت صحیح آن است که تنها دغدغه مسئول خدمت به مردم باشد.

امام جمعه بجنورد تناسب وعده ها با ظرفیت مدیران را عاملی مهم در اعتمادسازی مردم نسبت به نظام دانست و ادامه داد: اگر فرهنگ خدمت رشد کند و کارها بدون معطلی انجام شود، اعتماد مردم به نظام نیز بیشتر می شود لذا باید در این مسیر حرکت کرد.

وی افزود: نگرش های سیاسی نباید تأثیری در فعالیت مدیران داشته باشد لذا مدیران بدون توجه به گرایش های سیاسی، سعی کنند مانند خورشید، خدمات خود را به تمام مردم برسانند.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه از برخی جلسات بیهوده در استان گلایه کرد و گفت: بسیاری از مردم گلایه می کنند که مدیران در زمان اداری همواره در جلسه هستند لذا باید در برگزاری جلسات متعدد که گاهی بی حاصل نیز است، خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران خراسان شمالی از برگزاری جلسات متعدد و بی حاصل خودداری کنند

مدیران خراسان شمالی از برگزاری جلسات متعدد و بی حاصل خودداری کنند