مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-20اجتماعي

کاشت گل و گیاهان پاییزی در 6 قدم؛ از خرید گل تا نگهداری


با نزدیک شدن به فصل پاییز وقت آن می رسد که تصمیم خود را برای خرید گل آپارتمانی و یا گیاهان پاییزی باغچه خانه مان مشخص کنیم و بدانیم که برای داشتن گیاهانی سالم و پرطراوت تر در فصل پاییز باید چه کارهایی انجام دهیم؟ به همین دلیل به مناسبت فرا رسیدن فصل خوش .

- با نزدیک شدن به فصل پاییز وقت آن می رسد که تصمیم خود را برای خرید گل آپارتمانی و یا گیاهان پاییزی باغچه خانه مان مشخص کنیم و بدانیم که برای داشتن گیاهانی سالم و پرطراوت تر در فصل پاییز باید چه کارهایی انجام دهیم؟ به همین دلیل به مناسبت فرا رسیدن فصل خوش آب و رنگ پاییز تصمیم داریم تمامی این مطالب را با شما در میان بگذاریم.

پس با ما همراه باشید.

قدم اول : آماده کردن بستر گیاهان پاییزی باغچه بررسی باغ و باغچه برای آمدن پاییز جهت اصلاحات مورد نیازی مثل خاک اصلاح خاک باغچه برای فصل پاییز شامل استفاده از کود شیمیایی، مالچ، کمپوست، احیای خاک و.

از بین بردن علف هرز با سم های مخصوص جمع آوری دانه ها برای کاشت گیاهان پاییز بررسی بیماری گیاهان در فصل پاییز و هرس شاخه های بیمار و پوسیده قدم دوم: جابجایی و یا تهیه گیاهان توجه به وضعیت گیاهان آپارتمانی پاییزی و در صورت نیاز انتقال آنها به گوشه ای گرم در صورت نداشتن گلدان میتوانید هم به صورت سفارش آنلاین گل و هم به صورت حضوری گیاه مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت گل و گیاهان پاییزی در 6 قدم؛ از خرید گل تا نگهداری

کاشت گل و گیاهان پاییزی در 6 قدم؛ از خرید گل تا نگهداری