مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-20سياسي

نگذاریم هفته دفاع مقدس فراموش شود/ ضرورت استفاده از فضای مجازی


فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا با بیان اینکه نباید بگذاریم هفته دفاع مقدس فراموش شود، گفت: می توان در فضای مجازی و نیزدر قالب نمایشگاه، - قدرت نظامی کشور رابه دشمنان نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جامعه وجود دارد اما نباید اجازه داد که هفته دفاع مقدس فراموش شود، به همین دلیل با وجودی که نمی شود قدرت نظامی را با رژه به نمایش گذاشت اما می توان در فضای مجازی و همچنین در قالب نمایشگاه حضور مؤثر داشت و قدرت نظامی کشور را به دشمنان نشان داد.

وی با اشاره به اینکه دفاع همچنان باقی است، اظهار کرد: دشمنان کشور در زمینه های سیاسی و جنگ سخت شکست خوردند و دلیل آن اقتدار کشور در دفاع مقدس و رزمایش نیروهای مسلح است.

این ارشد نظامی ارتش همچنین بیان کرد: با وجودی که در زمان جنگ از خیلی وسایل و تشکیلات از جمله سیم خاردار محروم بودیم، اما امروزه در زمینه هایی نظیر پدافند هوایی، توپخانه و بالگرد به خودکفایی رسیده و تمام این تجهیزات بومی است.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: هفته دفاع مقدس در روز دوشنبه 31 شهریور ماه با صحبت های رهبر معظم انقلاب با حدود یک میلیون و 600 هزار پیشکسوت دفاع مقدس به صورت مجازی آغاز خواهد شد.

این روز با عنوان اقتدار، همبستگی ملی و ولایت مداری نامگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم هفته دفاع مقدس فراموش شود/ ضرورت استفاده از فضای مجازی

نگذاریم هفته دفاع مقدس فراموش شود/ ضرورت استفاده از فضای مجازی