مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-20اقتصادي

100 میلیون یورو به تعمیر شبکه فاضلاب اهواز اختصاص یافته است


100 میلیون یورو در سال 99 و 1400 به تعمیر شبکه فاضلاب اهواز تعلق اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق حقیقی پور، مدیرعامل آبفا خوزستان امروز در حاشیه مانور بزرگ لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرستان کارون اظهار کرد: یکی از معضلات اصلی استان بحث فاضلاب است که با تلاش مسوولان درحال پیگیری هستیم و در سال مالی 99 و 1400، به طور کلی اعتباری بالغ بر 100 میلیون یورو به شبکه فاضلاب اهواز تخصیص داده شده است.

وی افزود: با اعتبار تخصیصی قرار است تا حدود زیادی از مشکلات فاضلاب اهواز برطرف گردد تا از مسائل و معضلاتی که سال هاست متوجه شهر اهواز است کاسته شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان عنوان کرد: هم اکنون مراحل مناقصه پکیج صندوق توسعه در حال انجام است و فراخوان های ارزیابی کیفی انجام شده است.

وی افزود: به زودی سه پیمان مجزا برای فاضلاب غرب و شرق اهواز و همچنان توسعه و بهسازی ایستگاه های پمپاژ درنظر گرفته خواهد شد که پیش بینی می شود این برنامه حدود سه سال زمان ببرد.

حقیقی پور بیان کرد: تا قبل از اینکه ما پروژه را به سرانجام برسانیم و آن را وارد مدار کنیم مجبور به انجام یک سری اقدامات بودیم که حالت تسکین دهنده ای بر مشکلاتی که در زمستان با آن ها مواجه می شویم، باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیون یورو به تعمیر شبکه فاضلاب اهواز اختصاص یافته است

100 میلیون یورو به تعمیر شبکه فاضلاب اهواز اختصاص یافته است