مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-20سياسي

تبلیغ موفق با مهندسی فرهنگی دقیق و کارآمد رقم می خورد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از تجربیات دوران دفاع مقدس برای تبلیغ و اصلاح سبک زندگی استفاده شود، گفت: تبلیغ موفق با مهندسی فرهنگی دقیق و کارآمد رقم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمدرضایی ظهر یکشنبه در جمع بانوان فرهیخته نهضت ملی تبلیغ در خراسان جنوبی اظهار کرد: در حوزه تبلیغ ظرفیت بانوان فوق العاده و در مواردی بیش از آقایان است که این مورد در طول تاریخ نیز به اثبات رسیده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: بعد از بعثت رسول مکرم اسلام (ص) زنان در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حضور داشته اند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به نقش تأثیرگذار حضرت خدیجه (س) در همراهی با رسول الله (ص) ادامه داد: حضرت خدیجه علاوه بر اینکه یک همسر و مادر نمونه بوده در عرصه های اجتماعی و حتی اقتصادی جامعه عصر خود نیز حضور فعال داشته است.

وی با اشاره به اینکه طبق روایات اسلام با شمشیر و فداکاری علی (ع) و ثروت حضرت خدیجه (س) برپا ماند، گفت: نباید گذشتن از ثروت را امری عادی تصور کنیم چرا که امروزه زنان و مردان دارای ثروت متعددی هستند که ریالی برای دین و انسانیت و شرف خرج نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ موفق با مهندسی فرهنگی دقیق و کارآمد رقم می خورد

تبلیغ موفق با مهندسی فرهنگی دقیق و کارآمد رقم می خورد