مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-20سياسي

تذکر علیخانی به وجود نیروهای نخبه در شهرداری تهران


صحبت های حسن رسولی به مفهوم زیر سؤال بردن فعالیت کارکنان شهرداری نبوده است، در شهرداری مدیران نخبه زیادی تربیت شده اند و منشأ اثر و  خدمت بوده اند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور درباره اظهارنظر اخیر حسن رسولی یکی از اعضای شورای شهر تهران در مورد نیروهای شهرداری و واکنش ها و حاشیه های ایجادشده از این موضوع، اظهار داشت: صحبت های حسن رسولی به مفهوم زیر سوال بردن فعالیت کارکنان شهرداری نبوده است، ولی لازم است که شهرداری در خصوص مصاحبه و گفت وگوی اخیرشان توضیح دهند و روشنگری بیشتری کنند.

وی بابیان اینکه سالهاست که با مجموعه شهرداری همکاری دارم گفت: این مجموعه مدیران زیادی را براساس شایسته سالاری تربیت می کند و نیروها منشأ اثر و خدمت بوده اند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نگاه شورای شهر به سرمایه های انسانی منشأ اثر و خدمت این افراد بوده است و نگاه جمعی شورا نیز به همین صورت است.

کارشناسان و نخبه فراوانی در بدنه شهرداری مشغول فعالیت هستند و اداره کلان شهر تهران توسط آنها انجام می گیرد.

وی بیان داشت: بنابراین از حسن رسولی تقاضا دارم که در زمینه اظهارنظرشان در مورد نیروهای شهرداری روشنگری کنند تا این افراد امیدوارانه تر از قبل فعالیت های خود را ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر علیخانی به وجود نیروهای نخبه در شهرداری تهران

تذکر علیخانی به وجود نیروهای نخبه در شهرداری تهران