مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-20اقتصادي

مانور بزرگ لایروبی امسال در اهواز برگزار شد


تصمیم گرفتیم تا مانور بزرگ لایروبی را در شهر اهواز برگزار کنیم، این اقدام هرساله در دیگر شهرهای خوزستان انجام می شد اما امسال تصمیم گرفته شد تا در ابعاد بسیار بزرگ تر و برای اهواز انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق حقیقی پور، مدیرعامل آبفا خوزستان امروز در حاشیه مانور بزرگ لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرستان کارون اظهار کرد: یکی از معضلات اصلی استان بحث فاضلاب است که با تلاش مسئولان درحال پیگیری هستیم و در سال مالی 99 به طور کلی مبلغی بالغ بر 100 میلیون یورو به شبکه فاضلاب اهواز تخصیص داده شده است.

وی افزود: با اعتبار تخصیصی قرار است تا حدود زیادی از مشکلات فاضلاب اهواز برطرف گردد تا از مسائل و معضلاتی که سال هاست متوجه شهر اهواز است کاسته شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان عنوان کرد: هم اکنون مراحل مناقصه پکیج صندوق توسعه در حال انجام است و فراخوان های ارزیابی کیفی انجام شده است.

وی افزود: به زودی سه پیمان مجزا برای فاضلاب غرب و شرق اهواز و همچنان توسعه و بهسازی ایستگاه های پمپاژ درنظر گرفته خواهد شد که پیش بینی می شود این برنامه حدود سه سال زمان ببرد.

حقیقی پور بیان کرد: تا قبل از اینکه ما پروژه را به سرانجام برسانیم و آن را وارد مدار کنیم مجبور به انجام یک سری اقدامات بودیم که حالت تسکین دهنده ای بر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور بزرگ لایروبی امسال در اهواز برگزار شد

مانور بزرگ لایروبی امسال در اهواز برگزار شد