مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-20سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس رضایت بخش است


امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: نباید احساس کنیم که کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند بلکه در خط مقدم مبارزه تک تک افراد جامعه حضور دارند.

- ایسنا/اصفهان معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: نباید احساس کنیم که کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند بلکه در خط مقدم مبارزه تک تک افراد جامعه حضور دارند.

علیرضا فرح بخش، امروز (یکشنبه-30 شهریور ماه) در ستاد کرونا شهرستان اردستان، اظهار کرد: اقداماتی که تاکنون توسط دستگاه های مختلف شهرستان در مقابله با ویروس کرونا انجام شده قابل قبول و نتایج آن مشخص است.

وی با بیان اینکه رفتار ویروس کرونا در جامعه بسیار متفاوت است، افزود: نباید احساس کنیم که کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند بلکه در خط مقدم مبارزه تک تک افراد جامعه حضور دارند.

لازم است از ظرفیت رسانه ها در امر آموزش به صورت فعال و پویا بهره گیری شده و اقدامات لازم با آموزش عمومی به ویژه اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی با روش هایی خلاقانه در جهت اقناع افکار عمومی استمرار یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان با تأکید بر بازدیدهای روزانه از اصناف پرخطر شهرستان گفت: ادارات صنعت، معدن و شبکه بهداشت و اصناف در بازرسی های خود اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس رضایت بخش است

رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس رضایت بخش است