مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-20سياسي

فرمانده جدید انتظامی جدید کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد


طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده ناجا، سرهنگ کیقباد مصطفایی روز یکشنبه 30 شهریورماه به سمت فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به این که نیروی انتظامی بر تمام موضوعات امنیتی اشراف اطلاعاتی دارد، گفت: تأمین امنیت مطالبه جدی مردم است و امنیت صرفاً توسط پلیس تأمین می شود.

وی افزود: زحمات قابل توجهی در مجموعه انتظامی استان صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

کلانتری با بیان اینکه شاهد تلاش های بی شائبه پلیس در استان هستیم، اظهارکرد: تلاش های خوبی در استان برای تأمین امنیت صورت گرفته که مسئولان کشوری، اعضای شورای تأمین استان را مورد تشویق قرار دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تأمین امنیت مطالبه جدی مردم است و امنیت صرفا توسط پلیس تأمین می شود، در جمهوری اسلامی پلیس پشتوانه ای مقتدر و مردم پایه دارد که در هیچ کجای دنیا این چنین نیست.

کلانتری با تأکید بر اینکه امنیت مطالبه مردم است، تصریح کرد: با پشتوانه مردمی باید امنیت پایدار را محقق کنیم، ما از مردم و برای مردم هستیم و حتما شهروندان قدردان آرامش و آسایش تأمین شده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید انتظامی جدید کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

فرمانده جدید انتظامی جدید کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد