مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-20پزشكي

ثبت 14 مورد مثبت بیماری کرونا در استان زنجان


طبق آمار موجود، استان زنجان امروز (30 شهریورماه) با 14 مورد مثبت و 3 فوتی ناشی از بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

- ایسنا/زنجان طبق آمار موجود، استان زنجان امروز (30 شهریورماه) با 14 مورد مثبت و 3 فوتی ناشی از بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی زنجان، بر اساس آخرین اخبار در کشور، استان زنجان به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد که نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و نیز استفاده از ماسک است.

وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان، امروز (30 شهریورماه) 14 مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا از لحاظ آزمایشگاهی به ثبت رسید که اکنون مجموع موارد مثبت بر اساس یافته های آزمایشگاهی 3586 مورد است.

در حال حاضر 338 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های زنجان بستری هستند که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در استان به 10 هزار و 891 نفر رسیده است.

متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 بیمار مبتلا به کرونا در این استان جان خود را از دست داده اند؛ همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده به 477 نفر رسیده است.

قابل ذکر است، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان زنجان مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا نیز 3068 مورد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 14 مورد مثبت بیماری کرونا در استان زنجان

ثبت 14 مورد مثبت بیماری کرونا در استان زنجان