مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-20سياسي

نمایشگاه یادمان شهدای تأمین اجتماعی در کرمان برپا شد


نمایشگاه دستاوردها و یادمان شهدای تأمین اجتماعی در کرمان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی نظری امروز در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و یادمان شهدای تامین اجتماعی استان اظهار داشت: امسال به دلیل ویروس منحوس کرونا رژه دفاع مقدس در استان و کشور در روز 30 شهریور  برگزار نشد و همچنین دیگر برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

وی افزود: برنامه های زیادی در زمینه گرامیداشت دفاع مقدس در فضای مجازی برگزار می شود و بازسازی عملیات ها که هرساله برگزار می کردیم امسال به صورت حضوری نیست بلکه  تنها به صورت مجازی برگزار می شود.

نظری تاکید کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی موزه دفاع مقدس در دهه دفاع مقدس هم صبح و هم بعد از ظهر به صورت رایگان برای بازدید علاقه مندان باز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امروز آمادگی دفاعی ما در منطقه به حدی رسیده که بتوانیم جلوی تمام دشمنان خود قد علم کنیم.

نظری خاطرنشان کرد: در دومین روز دهه دفاع مقدس با همت اداره کل تامین اجتماعی استان و پایگاه بسیج مقاومت این مجموعه نمایشگاهی از دستاوردها و شهدای سازمان تامین اجتماعی و ادارات راه اندازی شده است که از ساعت 8 تا 14 و 16 تا 18 برای بازدید عموم دایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه یادمان شهدای تأمین اجتماعی در کرمان برپا شد

نمایشگاه یادمان شهدای تأمین اجتماعی در کرمان برپا شد