مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-20سياسي

استفاده از ظرفیت خیرین در پیشگیری از کرونا در مدارس گچساران


فرماندار گچساران با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: در این ایام کرونایی برای تامین مواد و لوازم بهداشتی می توان از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز نشست شورای آموزش و پروش گچساران  به ریاست فرماندار و روسای ادرات در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 در این نشست علی خوانپایه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: آزادگی و امنیت امروز جامعه مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی  اظهار کرد:  در حال حاضر شرایط حاکم که بر کل جهان  موضوع تاکنون 36 نفر از شهروندان گچسارانی جان خود را از دست  دادند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان با تاکید براینکه بایستی موضوع سلامت را در دستور کار قرار دهیم، تصریح کرد: تجمعات بیشترین آسیب ها را وارد می کند که بخشی در فضاهای آموزشی از جمله مدارس است که لازم است پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

فرماندار گچساران در ادامه افزود: اعتباری برای تامین آب ژاول، مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش به اداره آبفا و اداره صنعت، معدن و تجارت  تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه انتظار می رود این اعتبار از سوی دستگاه های مربوطه پیگیری شود، گفت:  سهمیه شهرستان در تامین مواد ضدعفونی و بهداشتی که عمده نگاه به مدارس بوده در زمینه تامین آب ژاول و تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت خیرین در پیشگیری از کرونا در مدارس گچساران

استفاده از ظرفیت خیرین در پیشگیری از کرونا در مدارس گچساران