مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-20سياسي

ارتش بازوی پرتوان نظام است


فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی شهید مخبری زنجان گفت: ارتش به عنوان بازوی پرتوان نظام در همه عملیات ها حضور بی بدیلی داشت.

- ایسنا/زنجان فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی شهید مخبری زنجان گفت: ارتش به عنوان بازوی پرتوان نظام در همه عملیات ها حضور بی بدیلی داشت.

امیر داوود حمدی ظهر امروز (30 شهریورماه) در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و نیز گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بود؛ چرا که ارتش به عنوان یکی از بازوان قدرتمند نظام باعث شد انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 با همبستگی و اتحاد مردم به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه سرلشکر شهید مخبری از اسطوره های جنگ و دفاع مقدس بود، تصریح کرد: یکی از افتخارات تیپ مستقل 216 زرهی زنجان، برقرار کردن امنیت در شهر بود؛ این بدان معنا است که در زمان انقلاب بدون اینکه گلوله ای شلیک شود، اعدامی هم از این تیپ صورت نگرفت.

امیر حمدی تصریح کرد: تیپ مستقل 216 زرهی زنجان از سال 58 در عملیات مختلف حاضر بوده که از جمله این عملیات ها، عملیات ثامن الحج، طریق القدس، بیت المقدس برای آزادسازی شهر خرمشهر و نیز عملیات والفجر مقدماتی بود و در حال حاضر نیز نیروهای ارتش در منطقه برای حفظ و امنیت مردم حضور دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش بازوی پرتوان نظام است

ارتش بازوی پرتوان نظام است