مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-20سياسي

295 اثر ادبی به کنگره شعر اهل بیت در کردستان ارسال شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از ارسال 295 اثر ادبی به کنگره شعر اهل بیت در سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد حاتمیان صبح امروز یکشنبه در مراسم اختتامیه کنگره منطقه ای شعر اهل بیت، به چهل سالگی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس نماد اقتدار و قدرت نظام اسلامی و حافظ انقلاب ایران بوده که به خوبی ملت سرافراز ایران در این دوران همه با هم در مقابل دشمنان ایستادند تا این نظام و انقلاب را حفظ و حراست کنند.

وی افزود: کنگره شعر اهل بیت با هدف تبیین و ترویج شخصیت اهل بیت با زبان شعر و ادب در راستای بازگویی سیره، راه و روش زندگی این بزرگواران برای مردم برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: تاکید بر مشترکات و وحدت امت اسلامی از شاخص ترین اهداف برگزاری این کنگره بود چرا که مسلمانان مذاهب مختلف با تمام اختلاف اندیشه هایی که دارند در این نکته متحد هستند که احترام به اهل بیت پیامبر (ص) بر همه امت آن حضرت لازم است.

حجت الاسلام حاتمیان یادآور شد: اهل بیت همواره از بنیانگذاران وحدت و از منادیان آن بوده و در سیره خود بر این امر مهم تاکید داشته اند و همواره نیز امت اسلامی بر احترام به مقدسات مخاطب و تحمل عقاید دیگران تاکید داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

295 اثر ادبی به کنگره شعر اهل بیت در کردستان ارسال شد

295 اثر ادبی به کنگره شعر اهل بیت در کردستان ارسال شد