مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-20سياسي

آغاز بازسازی محل دفن شهدای گمنام در 6 نقطه آذربایجان شرقی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از آغاز بازسازی و مناسب سازی محل دفن شهدای گمنام در شش نقطه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم اصغر عباسقلی زاده ظهر امروز یک شنبه در نشست خبری با خبرنگاران از وضعیت نامناسب محل دفن برخی از شهدای گمنام در استان خبر داد و گفت: در 12 محل دفن شهدای گمنام استان مشکل وجود دارد و باید کارهای زیباسازی و بازسازی این مکان ها انجام شود که برای همین منظور مناسب سازی صحن و مرقد شهدای گمنام در شش نقطه استان آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه 205 شهید گمنام در 63 نقطه استان آرمیده اند، گفت: در 12 نقطه دیگر نیز درخواست میزبانی از پیکر شهید گمنام کرده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی سپس با اشاره به اینکه 250 نسخه کتاب تا پایان سال گذشته در مورد دفاع مقدس در سطح استان به چاپ رسیده بود، افزود: این تعداد امسال به 340 مورد کتاب رسیده است.

عباسقلی زاده به توجه این اداره کل به تهیه و توزیع کتاب های صوتی نیز اشاره داشت و ادامه داد: امسال 15 کتاب صوتی نیز در استان تهیه و ضبط شده و در اختیار علاقه مندان به حوزه دفاع مقدس قرار گرفته است.

وی به برگزاری نمایشگاه های هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه ها از فردا آغاز به کار می کند ولی به خاطر شیوع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازسازی محل دفن شهدای گمنام در 6 نقطه آذربایجان شرقی

آغاز بازسازی محل دفن شهدای گمنام در 6 نقطه آذربایجان شرقی