مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-20سياسي

اجرای بیش از 250 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان


مدیرکل بنیاد حفظ، آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: 250 برنامه متنوع فرهنگی، آموزشی و تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدا در طول هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل بنیاد حفظ، آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: 250 برنامه متنوع فرهنگی، آموزشی و تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدا در طول هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

علی واحد 30 شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: امسال با شعار ما قوی هستیم هفته دفاع مقدس در روز 31 شهریور با پخش زنده سخنرانی ره‍بر انقلاب آغاز می شود و در اردبیل نیز با حضور 250 نفر از رزمندگان دفاع مقدس در سالن ولایت، سخنرانی مقام معظم رهبری بصورت زنده پخش خواهد شد .

وی با اشاره به اهمیت دفاع مقدس در پاسداری از حریم و کیان ایران اسلامی افزود: در طول 40 سال گذشته دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده اما با حضور به موقع مردم در صحنه برنامه های دشمنان ناکام مانده است و اوج این حضور مردمی در دفاع مقدس 8 ساله بود که با ایثارگری های رزمندگان و خانواده های آنها، دشمن با شکست در مقابل رزمندگان اسلام، نتوانست به آرزوی خود برسد و امسال برای گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رزمندگان و شهدا، بیش از 250 برنامه فرهنگی و آموزشی در سطح اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 250 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان

اجرای بیش از 250 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان