مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-20سياسي

ضریب نفوذ اینترنت در قزوین 87 درصد است


مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: میزان نفوذ اینترنت در قزوین 2 درصد بالاتر از میانگین کشوری و 87 درصد است.

- قزوین - مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: میزان نفوذ اینترنت در قزوین 2 درصد بالاتر از میانگین کشوری و 87 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی امیری ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: درحالی که میانگین ضریب نفوذ اینترنت در کشور 85 درصد است این رقم در قزوین 87 درصد است.

وی با بیان اینکه نزدیک بیش از 650 هزار نفر در قزوین در شبکه های اجتماعی حضور دارند، افزود: نزدیک به 64 درصد از این شبکه ها به عنوان سرگرمی استفاده می شوند.

وی بیان کرد: حدود 11 درصد از این فضا به عنوان محلی برای کسب و کار و 9 درصد نیز برای کسب خبر استفاده می کنند.

امیری تأکید کرد: مقام معظم رهبری در آخرین اظهار نظر خود در رابطه با فضای مجازی این فضا را مرحله تمدنی جدید نامگذاری کرده اند که این نشان از دید عمیق ایشان نسبت به این فضا دارد.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اهمیت مدیریت فضای مجازی اضافه کرد: امروز افرادی در فضای مجازی مخاطب دارند و الگوسازی می کنند که در فضای حقیقی اصلاً جایگاه و ظرفیتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب نفوذ اینترنت در قزوین 87 درصد است

ضریب نفوذ اینترنت در قزوین 87 درصد است