مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-20اقتصادي

1708 روستای کشور تا پایان سال از نعمت آب بهره مند خواهند شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: یک هزار و 708 روستای کشور تا پایان سال از نعمت آب بهره مند خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ حمیدرضا جانباز ظهر یکشنبه در آیین افتتاح طرح های آبرسانی به 400 روستا در 20 استان کشور که با حضور وزیر نیرو و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ اظهار کرد: تمامی فعالیت های آب و فاضلاب شهری و روستایی ادغام شده و بر همین اساس بزرگ ترین طرح کوچک سازی دولت شکل گرفت.

جانباز بابیان اینکه در آذرماه به دو بخش توجه خواهیم کرد که یک موضوع ارتقای سطح خدمات و تسهیل گری در بخش خدمات رسانی به روستاییان کشور و دیگری ارزیابی از منظر خدمات رسانی بهتر است؛ عنوان کرد: در تمام استان ها شرکت ها مستقر شده و در بیشتر استان ها ساختار ابلاغی شرکت ها اجرایی شده است.

جانباز با اشاره به اینکه در هفته بیست و یکم پویش الف - ب ایران آبرسانی به 400 روستا در 20 استان با جمعیت 281 هزار نفر و اعتبار 379 میلیارد تومان افتتاح می شود؛ گفت: از ابتدای سال آبرسانی به 48 روستا اجرایی شده است.

وی افزود: هدف پویش در سال جاری آبرسانی به یک هزار و 708 روستا با جمعیت 914 هزار نفر است که در پایان نیمه اول سال به 448 روستا آبرسانی شده است.

جمعیت برخوردار از آب در روستاهای کشور به بیش از هشت میلیون و 100 هزار نفر می رسد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور بیان کرد: تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1708 روستای کشور تا پایان سال از نعمت آب بهره مند خواهند شد

1708 روستای کشور تا پایان سال از نعمت آب بهره مند خواهند شد