مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-20سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 30 شهریورماه


واکنش نمایندگان به ادعای آمریکا برای بازگشت به تحریم ها علیه ایران/ معیارهای تعیین قیمت تضمینی محصولات اساسی کشاورزی/اعلام وصول چند طرح در مجلس و.

- .

از جمله مهمترین اخبار امروز (یکشنبه) سی ام شهریورماه 1399 مجلس هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون کشاورزی در مورد طرح دو فوریتی اصلاح تبصره های یک و دو ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

ترامپ و بایدن فرقی ندارند/ کمیسیون امنیت اقدامات آمریکا را رصد و اقدام متقابل را پیگیری کند رییس مجلس در نطق پیش از دستور با اشاره به شکست حقوقی آمریکا در شورای امنیت گفت: کمیسیون امنیت ملی حرکت های یکجانبه آمریکا که مورد اعتراض دیگر کشورهای جامعه بین الملل نیز هست را رصد کند و اقدامات متقابل لازم را برای صیانت از منافع مردم با جدیت پیگیری کند و به صحن ارائه دهد.

محمدباقر قالیباف با بیان اینکه دشمنی آمریکا با این ملت ریشه دار است و اینکه ترامپ رییس جمهور شود یا بایدن هیچ تفاوتی در سیاست اصلی ضربه زدن به ملت ایران حاصل نخواهد شد، گفت: پس لازم است بر روی قوی تر شدن ملت ایران تمرکز کنیم، پیروزی واقعی را زمانی اعلام کنیم که اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 30 شهریورماه

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 30 شهریورماه