مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-20اقتصادي

روزانه حدود 27 تن مرغ کشتار روز در استان ایلام توزیع می شود


رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران استان ایلام، گفت: روزانه حدود 27 تن مرغ کشتار روز در استان ایلام توزیع می شود که از این تعداد 18 الی 20 تن توسط کشتارگاه مانشت و 7 تن مربوط به کشتارگاه زرین مرغ سیمره است.

- عزیز قیصوری رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران استان ایلام، ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: روزانه حدود 27 تن مرغ کشتار روز در این استان توزیع می شود که از این تعداد 18 الی 20 تن توسط کشتارگاه مانشت و 7 تن مربوط به کشتارگاه زرین مرغ سیمره است.

وی افزود: در حال حاضر کمبود مرغ در سطح شهر ایلام وجود ندارد اما به دلیل عدم نظارت کافی از سوی دستگاه های مربوطه، ارائه این کالای اساسی با مشکل مواجه شده است.

رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران استان، بیان داشت: عرضه مرغ با قیمت مصوب منحصرا در ایلام و عدم رعایت قیمت مصوب در سایر استان های کشور و انگیزه قاچاق به سایر استان ها را در این استان مرزی فراهم کرده و این امر مهم مهمترین دلیل نایاب بودن مرغ شده است.

 قیصوری یادآور شد: هم اکنون قیمت مرغ زنده درب مرغداری 10 هزار و 400 تومان، درب کشتارگاه 14 هزار و 930 تومان و برای مصرف کننده با قیمت مصوب 15 هزار و 980 تومان عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه حدود 27 تن مرغ کشتار روز در استان ایلام توزیع می شود

روزانه حدود 27 تن مرغ کشتار روز در استان ایلام توزیع می شود