مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-20پزشكي

اختصاص 250 بسته معیشتی موقوفات لار به کودکان و مادران دارای سوء تغذیه


به همت اداره اوقاف لارستان و با اجرای طرح شمیم حسینی بسته های حمایتی موقوفات به مادران و کودکان بی بضاعت داری سوء تغذیه اختصاص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، محمد قاسم پور، رییس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان در حاشیه مراسم توزیع بسته معیشتی موقوفات این شهرستان گفت: با توجه به جلسات برگزار شده و هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی منطقه لار تصمیم گرفتیم تا بخشی از بسته های حمایتی طرح شمیم حسینی را که در قالب سبد ارزاق تهیه شده با همکاری پزشکان و کادر درمان در اختیار خانواده های بی بضاعتی که فرزندان و مادران شان دارای سوء تغذیه هستند قرار دهیم.

وی افزود: در این طرح 250 بسته معیشتی با اعتبار 300 میلیون ریال شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی، سویا و بسته های بزرگ بیسکوییت مادر تهیه شده است.

قاسم پور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراگیر شدن بیماری کووید 19 امکان طبخ و توزیع غذا و اجرای نیت موقوفات به شکل سنتی مرسوم در میان عزاداران میسر نیست و به همین جهت با مجوز نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف بخشی از اجرای نیات موقوفات در سال جاری در قالب تهیه بسته های معیشتی و سبد ارزاق خواهد بود که در اختیار خانواده های نیازمند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 250 بسته معیشتی موقوفات لار به کودکان و مادران دارای سوء تغذیه

اختصاص 250 بسته معیشتی موقوفات لار به کودکان و مادران دارای سوء تغذیه