مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-20سياسي

رونمایی از 25 کتاب دفاع مقدس در یزد


به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، منصور زارع، روز شنبه در نشست خبری مشترک نیروهای مسلح استان یزد در سپاه الغدیر اظهار داشت: امسال 40 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در یزد برگزار می شود که رونمایی از 25 کتاب دفاع مقدس از جمله این برنامه هاست.

وی عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس از بزرگترین تابلو از تصاویر 4 هزار شهید استان یزد که با استفاده از هنر مقرنس کاری طراحی شده است، در موزه دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

زارع همچنین با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس امسال از رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل می شود، افزود: در کل کشور طی برنامه ای هماهنگ یک میلیون رزمنده مورد تجلیل قرار می گیرند که 110 نفر از آنها مربوط به استان یزد هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در ادارات خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه همزمان با آغاز چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس در میدان امام رضا (ع) یزد افتتاح می شود.

زارع، سرکشی از 80 خانواده شهید سرباز، نشست فرماندهان و مدیران ارشد نظامی و انتظامی استان یزد، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، بازسازی عملیات شکست حصر آبادان، برگزاری جشنواره فیلم مقاومت با حضور 70 فیلمساز، نشست طلاب و دانشجویان در حوزه علمیه مصلی و … را از دیگر برنامه های این هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 25 کتاب دفاع مقدس در یزد

رونمایی از 25 کتاب دفاع مقدس در یزد