مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-20پزشكي

افزایش جان باختگان کرونا در فارس به 937 نفر/ هشدار جدی است


آخرین آمار مربوط به کرونا در فارس نشان می دهد که با مرگ 12 نفر دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جان باختگان این بیماری در استان فارس به 937 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، 77 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و شرایط آنها وخیم گزارش شده و طی 24 ساعت گذشته 12 نفر دیگر نیز جان باختند.

او در ادامه با آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان، از بهبودی 46 هزار و 115 مبتلا به کروناویروس در فارس خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

دکتر اکبری با اشاره به افزایش شیوع بیماری در استان های همجوار با استان فارس تاکید کرد: مردم باید توصیه های بهداشتی و ایمنی را جدی بگیرند.

این مقام مسؤول در دانشگاه با بیان اینکه در استان هایی که با فارس هم مرز هستند، بیماری کووید 19 با شدت بیشتری ادامه دارد، هشدار داد: در برخی مناطق و شهرستان های استان نیز، این وضعیت بیشتر از مناطق دیگر شدت گرفته است.

او ادامه داد: به عنوان نمونه در هفته گذشته در شهرستان کازرون 128 بیمار مثبت قطعی، در شهرستان کوار 59 مورد، شهرستان آباده 54 مورد و در مرودشت 53 مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده اند.

معاون درمان دانشگاه از هم استانی های فرهیخته فارس خواست تا استفاده از ماسک را در اولویت حفظ مراقبت شخصی خود قرار دهند و ضمن شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جان باختگان کرونا در فارس به 937 نفر/ هشدار جدی است

افزایش جان باختگان کرونا در فارس به 937 نفر/ هشدار جدی است