مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-20اقتصادي

عرضه ماهانه 25 هزار خودرو در قالب فروش فوق العاده اینترنتی


ایران خودرو و سایپا به ترتیب ماهانه 18 هزار دستگاه و 7 هزار دستگاه خودرو در قالب فروش فوق العاده اینترنتی عرضه خواهند کرد.

- معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: ایران خودرو و سایپا به ترتیب ماهانه 18 هزار دستگاه و 7 هزار دستگاه خودرو در قالب فروش فوق العاده اینترنتی عرضه خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت و معدن و تجارت، مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت در جلسه کمیته خودرو اظهار داشت: ایران خودرو و سایپا به ترتیب ماهانه 18 هزار دستگاه و 7 هزار دستگاه خودرو در قالب فروش فوق العاده اینترنتی با زمان تحویل حداکثر سه ماه تا پایان سال به متقاضیان عرضه خواهند کرد.

صادقی نیارکی افزود: این طرح در راستای اجرای مصوبات کمیته خودرو و به منظور مدیریت بازار و افزایش عرضه خودرو انجام خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: خودروسازان 40 درصد از تولیدات خود را به طرح های جدید فروش و 60 درصد را به انجام تعهدات قبلی خود اختصاص خواهند داد.

معاون امور صنایع وزارت صمت با تاکید بر ضرورت فروش اموال و املاک غیر مولد و مازاد شرکت های خودروساز گفت: منابع مالی حاصل از فروش این اموال باید صرف پروژه های ساخت داخل و داخلی سازی قطعات مورد نیاز بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه ماهانه 25 هزار خودرو در قالب فروش فوق العاده اینترنتی

عرضه ماهانه 25 هزار خودرو در قالب فروش فوق العاده اینترنتی