مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-20سياسي

تعویض پرچم مزار شهدای بهشت زهرا(س) همزمان با در آغاز هفته دفاع مقدس


آیین تعویض پرچم مزار شهیدان امروز 30 شهریور مصادف و همزمان با آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران برگزار شد.

- تعویض پرچم مزار شهدای بهشت زهرا(س) همزمان با در آغاز هفته دفاع مقدس آیین تعویض پرچم مزار شهیدان امروز 30 شهریور مصادف و همزمان با آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در این مراسم با اشاره به اهمیت گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس گفت: در آغاز هفته دفاع مقدس و چهل سالگی جهاد و از خود گذشتگی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در حالیکه مادران گرانقدر شهدا به علت شرایط کرونا نتوانسته اند بر سر مزار عزیزانشان حضور پیدا کنند حدود 500 نیروی خدمات شهری و فضای سبز سازمان بهشت زهرا(س) با هماهنگی و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در یک اقدام هماهنگ و با شکوه اقدام به تعویض پرچم مزار شهیدان بهشت زهرا(س) کردند.

شهردارحرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: چهل سالگی دفاع مقدس پیامی مشخص دارد و آن چهل سال ایستادگی و رشادت ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی است ، ملتی که عزت و سربلندی را در شهادت در راه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض پرچم مزار شهدای بهشت زهرا(س) همزمان با در آغاز هفته دفاع مقدس

تعویض پرچم مزار شهدای بهشت زهرا(س) همزمان با در آغاز هفته دفاع مقدس