مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-20سياسي

جو بایدن، فرشته نیست اما با ترامپ تفاوت دارد آقای قالیباف!


اگر بایدن پیروز شود و آمریکا به برجام بازگردد مذاکره را از سر خواهیم گرفت یا بایدن را همان ترامپ می دانیم و می گوییم چرا خارج شدی و تو همان ترامپی؟! - جو بایدن، فرشته نیست اما با ترامپ تفاوت دارد آقای قالیباف! اگر بایدن پیروز شود و آمریکا به برجام بازگردد مذاکره را از سر خواهیم گرفت یا بایدن را همان ترامپ می دانیم و می گوییم چرا خارج شدی و تو همان ترامپی؟! عصر ایران؛ مهرداد خدیر- رییس مجلس شورای اسلامی گفته است: «این که ترامپ دوباره رییس جمهور شود یا بایدن، هیچ تفاوتی در سیاست اصلی ضربه زدن به ملت ایران حاصل نخواهد شد.

چون دشمنی آمریکا با ملت ایران ریشه‌ دار است و ما باید مردم را قوی کنیم.

»اگر منظور آقای قالیباف این است که سرنوشت خود را نباید با نتیجه انتخابات آمریکا گره بزنیم یا موضعی تاکتیکی است تا ترامپ نتواند ادعای خود را تکرار کند که «اگر جو خواب آلود پیروز شود، ایران و چین و روسیه صاحب آمریکا می‌شوند» حرف و موضع درستی است ولی این ادعا که همه مثل هم‌اند حرف پرت و بی ربطی است و مثال‌های متعدد می‌توان ارایه داد که بطلان این ادعا را ثابت می‌کند.

40 سال قبل و در مجلس اول شورای اسلامی دو نماینده که در دو قطب مخالف تعریف می شدند و منتقدِ هم بودند هشدار دادند بحران گروگان های سفارت آمریکا را باید در دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو بایدن، فرشته نیست اما با ترامپ تفاوت دارد آقای قالیباف!

جو بایدن، فرشته نیست اما با ترامپ تفاوت دارد آقای قالیباف!